Actueel

Verandering dienstverlening

Beste gewaardeerde klant van het Veterinair Centrum,

Graag willen wij u met dit bericht op de hoogte brengen van enkele veranderingen binnen onze kliniek.

Doordat er landelijk een dierenartsentekort heerst, zijn er onvoldoende dierenartsen beschikbaar om vacatures te vullen. Ook wij zijn helaas al een tijdje onderbezet en proberen met ons huidige team u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat u hinder ondervindt; bijvoorbeeld dat u niet zo snel terecht kan met uw dier als u gewend was, dit omdat wij genoodzaakt zijn soms een spreekuur te moeten schrappen.

Voor spoedgevallen zal er uiteraard altijd goede zorg en tijd blijven. De assistentes zullen aan de telefoon inschatten hoe ernstig het probleem van uw dier en naar gelang de klacht een afspraak voor u inplannen. Mocht dit niet op het moment of tijdstip kunnen plaatsvinden van uw keuze, dan vragen wij uw begrip hiervoor. Wij vinden het belangrijk dat wij voldoende aandacht voor uw dier hebben en de kwaliteit te kunnen blijven leveren die u van ons gewend bent.

Wij proberen zo goed mogelijk oplossingen te bieden, zo werken we samen met de omliggende dierenklinieken Caressa (Den Haag en Delft) en Dierenkliniek Thorbeckelaan (Den Haag) waar wij u naar verwijzen mochten wij geen tijd meer in kunnen plannen om uw dier te kunnen helpen.

Wij gaan ervan uit dat dit van tijdelijk aard is en hopen op uw begrip.

Nacht en weekend spoeddienst: 
Voor onze dierenartsen heeft het tekort tot gevolg dat zij, naast hun dagelijkse werkzaamheden, vaker een spoednachtdienst moeten draaien. Omdat dit probleem ook bij andere klinieken speelt, zijn we intensiever gaan samenwerken. Hierdoor is er een nieuwe dienstregeling ontstaan. Per 1 mei 2019 worden onze spoeddiensten gedeeld met Caressa Dierenziekenhuizen Den Haag. Het kan dus voorkomen dat als u onze spoedlijn belt, u doorverbonden wordt naar deze kliniek.

Wij bedanken u voor uw begrip
Vriendelijke groeten,

Team Veterinair Centrum